Sponsoring

Op het gebied van sponsoring zijn er diverse mogelijkheden. U kunt hierbij denken aan een hoofdsponsorschap, shirtsponsoring, het plaatsen van een reclamebord, op de reclamezuil, vlaggen, balsponsor, wedstrijdboekje en een advertentie op de grote tv’s in de kantine.

U zal zich misschien afvragen welke voordelen het sponsoren van voetbalvereniging Rietmolen met zich meebrengt.

Het antwoord hierop is duidelijk: U toont namelijk uw lokale betrokkenheid maar sponsort ook een club die altijd aantrekkelijk en zo goed mogelijk voetbal speelt en een bloeiende en nog steeds groeiende jeugdafdeling heeft. Tevens sponsort u een club die zich kenmerkt door een goede organisatie en waarin vele voetballers maar ook vrijwilligers wekelijks hun vertier vinden. Daarnaast levert iedere vorm van sponsoring een stukje naamsbekendheid op.

Ons complex omvat twee velden en een trainingsveld. De vereniging beschikt over een ruim clubgebouw met kantine en goede kleedgelegenheden. Een deel van de reclame- en sponsorgelden zal worden gebruikt om de velden in deze goede staat te houden, waardoor het aantrekkelijk blijft om van de reclamemogelijkheden gebruik te maken.

Sponsorcommissie
De sponsorcommissie behartigt namens het bestuur de belangen op het gebied van sponsorzaken. Onze doelstelling is het werven en behouden van zoveel mogelijk sponsors voor voetbalvereniging Rietmolen. Daarnaast is het onze taak om de naam van de sponsors zo goed en breed mogelijk binnen de vereniging, maar ook daarbuiten, uit te dragen. Graag zouden wij ook u als sponsor van voetbalvereniging Rietmolen willen presenteren!

Wilt u ook sponsor worden van de v.v. Rietmolen?
Neem dan contact op met de sponsorcommissie van onze vereniging. Dit kan via het contactformulier op de contactpagina of met Theo te Rietmole (tel. 0545 – 22 17 13).

Wilt u

Sponsor worden?

Nieuwe sponsors zijn van harte welkom! Neem hiervoor contact op met info @ vvrietmolen.nl